середу, 5 вересня 2012 р.

Набір "Перлинна дівчина"

Маю я пунктик - функціональність та ізюминку. 
Люблю своїм виробам додавати одне або друге, або все разом.
Тут я додала і ізюмчика і функціональність. І то так, що сама прибалділа від роботи та результату.
Отож, основна задумка - класичний набір.
Матеріал -  гематит.
Набір : буси 5-ти сегментні, браслет 3-х сегментний ; браслет без сегментів (просто низки гематиту)

Родзинка набору:   візуальна поліфункціональність (нижче зображені варіації)
                               регулятор довжини
                               можливість регулювання довжини за допомогою  варіацій
                               використання натурального каменю (вплив на енергетику та здоров'я)

Спробувала різні варації.
Увага - це одні буси. 
Показую те, що "творить" моя родзинка. Це не все, це лише шість спроб.

   
А це браслетик сегментний: тут варіація одного і того ж браслета (я показую лише окремі, насправді можна робити більше)



Тут зображені обидва браслети:
Роботою я задоволена.
Виконала класичну річ із цікавою задумкою. Перлинна ідея не така як у всіх.
І так завжди - у кількаденному пошуку знаходиш щось нове та цікаве, що дозволить і подалі творити.
Спасибі власниці за ідею. Якби не вона, то не було б цієї краси )

Гематит - камінь мудрості та хоробрості .
http://lithotherapy.ru/katalog/gematit.html

Немає коментарів:

Дописати коментар