четвер, 6 грудня 2012 р.

Майстер-клас новорічного ангелика

Скажу чесно - ідея не моя )) Я її підгледіла.
Дуже простий та легкий у виконанні ангелик.





 Вирізаємо коло (тканина має бути легка та повітряна)
 Пришиваємо  по краю стічку органзи.
 Я додала ще бісер. Але можна й без нього 
  Фортуємо кульку 
 Кульку вкладаємо у наше коло.. і обвязуємо нииткою
 За допомогою дроту формуємо німб.
 Я додала золотистий бісер. Але можна і ниткою злотистою обвязати дріт.
Фіксуємо кінці навколо "шиї" ангелика

Крила можна робити довільної форми.
Можна вирізати овал (більш продовгуватий) і привязати стрічечкою органзи
А можна трішки і пофантазувати
Так само крила можна прикрасити бісером.


 Додаю ниточку. Нам же ще потрібно на ялинку повішати іграшку ))

Сподіваюсь комусь стане в пригоді даний МК.
А у мене попереду мабуть не один ангелик

Немає коментарів:

Дописати коментар