неділю, 17 березня 2013 р.

Чорно-золотиста орхідея

помітили що мене тягне на вечірні варіанти?
не можу пояснити чому.... мабуть після оволодіння технікою, хочеться реалізовувати її у непростих роботах.


я починаючи робити настільки захопилась..
люблю щось незвичайне..

думала, та, зроблю квітку. прикріплю. а завершити - то ж швидко.
цей набір я робила практично місяць часу. тижня три точно..
Саме завершення і оформлення жгута та квітки також не є простим.
Не в плані, що надзвичайно складно.
А у значенні, що досить непросто попасти в точку. під образ та бажання. а також дотриматись гармонії.
І що найважливіше, бути задоволеною результатом роботи на усі 100%.



  сережки мабуть декого здивують.
це така задумка. одну бубочка-шарик. а друга - квітка.
у мене вийшла така собі строга геометричка квітка. від якої не тільки я балдію..


Немає коментарів:

Дописати коментар