суботу, 17 серпня 2013 р.

Трояндовий монохром

Емоційно дуже легкий та повітряний набів був для мене.
Не думаю що це пов'язано з монохромом.. 
Скоріш контраст так захопив ))

Отож, розповім трішки про сам набір.
Жгутик в'язався для дуже красивого та витонченого комплекту вишитого одягу - ніжна кремова тканина і вишиті кремово-чорні троянди. Безпрограшне поєднання скажу вам.
Я довго думала котрі кольора поєднати - кремовий, світло-кремовий та чорний.
Вирішила кремовий колір упустити... 

Довжина жгутика 57 см.
В'язаний на 20-ть бісерин.
Легкий і повітряний.
І як на мене, він пасує не лише до вишитого одягу, а й до кремово-чорної гамми. 


 З сережками окрема історія.
Вирішила я обплести дерев'яні намистинки. Весь набір з бісеру Тохо (хто займається бісером, той розуміє для чого я роблю таке уточнення).
Сережку я переробляла 5 разів. Від а до я. З різними варіантами.. .і неймовірною калібровкою.. а дещо квадратний Тохо мені псував весь ефект. Не в моїх правилах робити "аби"... попорола усе..
Думаю - якщо так не плететься, значить має бути щось краще. 
Дістала намистинки агату і в результаті вийшли маленькі ,акуратні та витончені сережки.
І впринципі, ними я більш задоволена.
І вони більш пасують до цього набору, аніж оплетені дерев. намистинки


Немає коментарів:

Дописати коментар