понеділок, 8 червня 2015 р.

Джгут "Тurquoise stars"

 Ця схемка мабуть вперше дуже чітко і одразу вималювалась.. без змін кольорів та деталей.
Навіть рапорт одразу ж підігнався (часом з поєднанням рапортім доводиться повозитись)

у мене в цьому сезоні любимчики блакитний і кремовий )) то я і міксую з ними джгутики)) 

зараз готую більш малинові джгутики. і вишиваю малиново-кремове вечірнє намисто.
але ж літо! часу мааааааало )

в минулу п'ятницю мала класну творчу зустріч, шкода що мало чаювали, але ми ще надолужимо)))
а також, натхнення після  чаювання забіжала в один швейний магазинчик - знайшла дуже класну ниточку.
останнім часом Атлас мені здається затовстий, от і хотілось чогось тонкішого.
Ниточка UYGUR - тонкіша за атлас, синтетична і відповідно дуже швидко розмотується-заплутується.
але я балдю)))))) готую бірюзово-сріблястий джгутик на ній 

Іду у творчу компанію в улюблене Рукодільне кафе


18 коментарів:

  1. Що за зустріч така?:) хто збирався, чим вихвалялись?:)

    Джгутик мені якимось сніжним здається :) може це із-за біло-блакитної гами? і ці зірки, наче сніжинки :)

    Інночка, рятуй мене! підкажи, будь ласочка, як так набирати схемку, щоб менше робити помилок при наборі? бо я вже просто божеволію :((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. з дівчиною з куферу, якраз недавно також почала джгутики в'язати
      ми якось випадково пересікались в житті, але познайомились через джгутики))
      то й вирішили почаювати, але обидві ділові ковбаски, то якось все різко було і мало
      ми толком не мали як наговоритись, а про вихвалялки мовчу.....
      але буде ще одна зустріч, обовязково)) ще може комусь з куферу вийде

      можливо? він такий більш холодний за рахунок сірого і чорного кольору
      але я балдю суто від схемки (то якось нескромно, пра?))


      оо, помилки то завжди дратуєте.
      коли читала з листочка, то помилок більше було
      зараз користуюсь диктувалкою на телефоні.
      з нею ідеально (ну майже:)
      я правда без звуку, а пальцем відмічаю - мені так зручніше, бо швидкість то справа персональна

      Танюш, а ти що там таке твориш-чудиш? колися))))

      Видалити
    2. То класно, коли є можливість зустрітися з однодумцями :) а я все ніяк не виповзу на зустріч рукодільниць у Києві. Дівчата досить часто збираються. Але ж в мене нема чим особливо хвалитись, а дівчата приносять свої роботи, роблять одна одній рукодільні даруночки, а я елементарно не встигаю нічого такого зробити. А з пустими руками якось ніяково заявлятись. Та і вирватись з дому не маю змоги. особливо тепер, в дачний сезон.

      Так, думаю, що сірий також додає морозцю джгутику :)
      А мене зараз на більш теплі твої прикраси тягне :)
      Попередній джгутик, той, що саме зимою створювався , взагалі розбив мені серце :*\

      Інночка, що там я ще можу чудити?:) звісно, що намагаюся відтворити один з твоїх печворків (осінній). Але зрозуміло, що то буде жалке намагання приблизитися до витвору мистецтва :):\

      Дивлюсь на схему з монітору. Там подекуди дуже погано видно кількість бісерин на кожному кольорі. Окрім того, треба одразу орієнтуватись на місці і міняти той колір, що в схемі на свій колір. Це додає помилок. А ще у мене є два кольори, котрі я постійно плутаю за схемою...бо вони дуже схожі...Ото така байда :):\

      Видалити
    3. я теж нечасто збираюсь, бо складно ж плани усім організувати
      то більше поодинці на кавусю-чайок вибираємось ))) так простіше побачитись (більша імовірність)

      у нас правда не заведено гостинчиками мінятись, та й зустрічі ці неблогові, а більше творчо-товариські... колись більше спілкувались в неті, або лише побали спілкуватись
      якось так

      стосовно печворку.
      скажу тобі таку річ - копіювання то така справа, що займає значно більше часу....
      ти не думай що мені шкода, але от з копіюванням у мене завжди були трабли. бачиш схему - можна ж намалювати (читай перемалювати), а вона щось не іде
      власне, так я і почала своє щось малювати

      а у печворкам тим і класно, що схемка з голови зазвичай. і наприклад собі готую шаблон з 10 елементами, і у довільній формі чередую кольори і самі елементи
      мені так простіше, аніж все це промальовувати в програмці

      тому ти так само спробуй. має наприклад 4-5 кольорів бісеру. спробуй під свій бісер намалювати.
      спробую бісер поприкладати один до одного - висип на стіл (трішки!), візьми голочку..
      нанизуй по 5 бісерин різного бісеру почергово..
      так де він зливається - не варто поєднувати в одному елементі, бо не буде фєфєкту))

      і такоє ))
      я довго можу на цю тему клямцяти на клаві, лиш би хтось спинив ))

      Видалити
    4. нє, то класно :) ти розповідай, розповідай! :)

      стосовно кольорів..ти права...дивлюсь ось і бачу, що буде злиття кольорів....
      а коли ж я купувала бісер, мені здавалось, що все так гарно поєднується...

      щодо копіювання, то я розумію, що повного повтору не буде, хіба тільки точно знати номери кольорів...а я іх не питаю бо це не дуже етично :)
      Бо кожен майстер має право на своє неповторне творіння.

      якось так :)

      Видалити
    5. є ще така річ, як власне бачення
      вона розвивається найкраще тоді, коли ти сам вчишся. бо ну неможливо мати вееееееесь матеріал, і невичерпний кредит в магазині)) всерівно танцюєш з того, що маєш. і це непогано, це часто підштовухує до чогось новенького.

      кольора мені непроблема сказати. скажімо так, з досвідом, ти сама будеш їх знати лиш глянеш на джгут. так що то не є веліка тайна!

      Видалити
    6. вже пізно :) я набираю, як є :) тут ще вагон і причіп...хочу хоча б набрати один як його....рапорт? а то набиратиму, набиратиму, а потім вийде якась фігня :) знов буду робити з того браслетик малій :)))

      з уявою в мене якось не дуже...то ж люблю довіряти професіоналам своєї справи :)

      Видалити
    7. то спершу з уявою так, а потім... потім сама будеш формувати новий стиль

      Видалити
  2. Який цікавий малюнок на джгутику! ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. спасибі! захотілось чого такого.... негеометричного)))

      Видалити
  3. Инночка, как мне нравится этот жгутик! Он шикарный! И рисуночек и сочетание цвета! От него веет свежестью и прохладой! ))) Любуюсь-наслаждаюсь!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. спасибо!

      кстати, жгутик делала в мае, когда была перемнчива погода ))) вот и вышла такая себе прохладная бисерная яркость

      Видалити
  4. Очень красиво смотрится, богато! Белый, бирюзовый и черный -- такое благородное сочетание. Инна, ты настоящая художница -- все твои украшения -- эксклюзив! Включаю жгут в топ-поделок Рукодельного кафе. Мои поздравления.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксанка, спасибо большое!!!! Ах нахвалила меня )) с самого утра и с румянцем буду))))

      рада, что работа попала в топ))) спасибо! бегу посмотрю что новенького в топе

      Видалити