понеділок, 17 серпня 2015 р.

Браслет "Кришталева лагуна"

А я зовсім забула, що у мене ще цей образ з вишитим браслетом "Кришталева лагуна" не опублікований у блозі.
А ще, фото одного вишитого кольє 
Виправляюсь.

Сам браслетик зараз мешкає у чарівної панянки, котра зачекала до нашої фотосесії (за що я дуже вдячна Іринці, бо дуже хотілось пофотографувати браслетик)


Фотограф - Владлена Ковалевська
Візаж - Анна Столяр
Віночок - Оксана Савченко
Прикраси - Інна Лозовська


 Мені, і не лише мені, дуже до вподоби це фото. Таке враження що сонячне проміння набирає більше матеріальної форми і спадає.. 

Дуже гарно скомпанувала Оксанка браслетик. Я не вдавалась в деталі, а просто показала браслетик.. І вийшла саме те, про що я думала.



10 коментарів:

  1. Красавица с золотыми руками!)))

    ВідповістиВидалити
  2. Инна - сама нежность и воздушность! Украшения выше всякой похвалы!

    ВідповістиВидалити
  3. Чудовий браслетик у приємних прохолодних відтінках і дуже гарна сонячна фотосесія )))
    У мене питаннячко: ти вишиті браслети на металевій основі робиш?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. спасибі)))

      так, купую заготовочки

      але десь читала, що можна купувати латунний лист (0,8мм)... і вирізати з нього форму

      бо досить проблемно часом ті заготовки коректувати. а так, латунний вирізав потрібною формою...і працюєш комфортно

      Видалити
    2. Дякую! :) Буду шукати - бо вже скільки вишитих бісером прикрас зробила, а до браслетів досі не можу приступити, бо не знаходилися основи

      Видалити
    3. а я їх (основи) купувала на Скрині. відверто кажучи працювати з ними важко.
      ще маю 2-3 штучки, а так, то куплю латунний лист і буду пробувати

      Видалити
  4. Блин вот это венок и браслет ааааааааааааааааааааааа я в восторге
    А ты ну просто кукла!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юлечка, спасибо!

      Веночек делала талантливая мастерица со Львова - Оксана Савченко

      Видалити