четвер, 29 жовтня 2015 р.

Джгут "Палаюче сонце"

Яскравий джгут з обплетеними намистинами у вогненно-жовтому кольорі. 
Яскрава прикраса для яскравої дівчини.

Хто казав, що мені потрібно частіше використовувати оплетені намистинки? 
Якщо відверто, то ця робота була досить легко виконана.
Для мене оплетення намистин чомусь складний процес. Я довго налаштовуюсь і все таке інше.
Але останній місяць опліталось багатенько намистин, і от я ввійшла в смак )) тепер це легко і просто)) 

Джгутик має 46,5 см довжини.






12 коментарів:

  1. Відповіді
    1. Юль, спасибочки!!! да, смелое украшение))) но так заказали - а я рада поработать в таких яркостях))))

      Видалити
  2. Ого! нічого собі! :) якийсь шалений мандарин! :))
    Але круто! :) дуже позитивно для зими, яка вже наступає на п'яти :)

    ВідповістиВидалити
  3. Мега-позитивное колье для смелой и яркой девушки! :)
    Инна, ну не знаю как может быть легко обвязывать бусинки! Тут и просто вязать с бисером не так уж легко, а бусины - это высший пилотаж! И при этом бисеринка к бисеринке, такая аккуратность! Ты умничка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юль, я намистинки ці оплітала.

      Чесно пробувала обв'язувати їх (ну як джгутик в'яжеться).
      І витративши вечір+ранок зрозуміла, що об'язування більш доцільне при невеличких середніх намистинках.
      Бо всерівно видно оті добавляння.. .і не просто видно, а торчунчики є.

      так що вернулась до старого доброго оплітання))) і якось так легко все пройшло))

      дякую!

      Видалити
  4. Ух, какое жаркое солнышко. Такие цвета!!! Согревают даже через экран :)

    ВідповістиВидалити
  5. Яке гарне сонечко )) Гаряче-гаряче )) Прекрасна гра відтінків ))

    ВідповістиВидалити