понеділок, 22 лютого 2016 р.

Джгут "Кава з льодом"

Мабуть вперше мене так захопило зображення. 
Переглядала модні кольора 2016 року і побачила фоточку кава з льодом. І все! я майже чула той смак на джгутику.
Хотілось щось оливково-кавове, але так щоб оливковий не був оливковим...
Тижня три-чотири я носилася з кольорами час від часу відкладаючи сам підбір.
А потім буквально за пару днів зв'язала джгутик.
По стилю і схему це буде новий виточок - на літо здалося б щось яскравеньке, правда ж?

Прикраса зв'язана з японського бісеру ТОНО.
Авторський дизайн.
Довжина 48 см, діаметр 1,4 см.
Для зв'язку innasandiy@gmail.com і на фейсбуці www.facebook.com/innalozovska

А ще, мені в п'ятницю привезли стіл. Думаєте я днювала і ночувала за ним? Зовсім ні,  мала дуже багато особистих справ. Тому ейфорія ще є )))


Щось я призабула про кафе рукодільне



16 коментарів:

  1. Даже захотелось кофе пойти выпить. Очень красиво! Ну а название, как обычно, в самую суть. Инна, у вас талантище.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наталья, спасибочки. вот тут у меня название сначала встретила, а потом и идею подобрала
      давайте на ты? ))

      Видалити
  2. обалденная цветовая гамма.
    Кстати поглядывай в почтовый ящик.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. спасибочки! Ой, хорошо что сказала.. юбуду наших мадам тормошить..

      Видалити
  3. Дуже він класний, Іннусь! :)

    дуже-дуже-дуже мені сподобалось поєднання монотону, цих спіральних кавово-молочних завихрінь і центральної частини з моїми улюбленими ромбами! :)
    ну, і взагалі, кольорова гама дуже приємна :) одразу хочеться чогось такого затишного :) як кава з друзями :) або кава наодинці із думками і дощем за вікном :)
    Я його теж хочу :))))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ну я знала, що ти оціниш.
      колір - твій фаворит.
      насправді я так довго носилась з тієї ідеєю, що в процесі забула що я хотіла в серединці зробити ))) буває таке.

      доречі, я вчора набрала пробний кусінчик. нині почала трішки в'язати, ще нічого не ясно, бо там лише 1 см "попки", то біш початку
      кольора взяла на свій смак. бо там був один муляющій моментик... і... покажу завтра напевно..
      сподіваюсь, що нині матиму час трішки пов'язати
      бо маю одне листопадове замовлення, яке роооооблю так хутко )) здалося б завершити його.. от планую нині посидіти

      Видалити
    2. листопадове?:) цікаво :) то, мабуть, щось дуже ексклюзивне і неймовірне?:)

      Видалити
    3. є трішки)) сережки-павичі доооовжелезі і вечірні
      поки відпрацювала ідею, поки відпрацьовую симетрію )))

      Видалити
    4. ти цей...як його.."гигант мысли"! :))
      то я бажаю, щоб все вдалось, як ти планувала :)
      у нас ще є час :)

      Видалити
    5. я? та не сказала б )) я взагалі не вважаю себе особливою...
      кожна людина має якусь особливу грань. просто не завжди це можна відтворити і подати фізично ))

      Видалити
    6. іноді, ти все життя не можеш знайти ту саму грань...якщо вона взагалі існує в тобі... :\ а іноді нема можливості відшліфувати ту грань, щоб вона заблищала...

      так що ти у нас як діамантик :) маєш багато яскравих граней :)

      Видалити
    7. знаєш, я колись вчилась з дуже приємною, доброю та чуйною дівчиною.
      вона мені здавалась такою собі феєчкою, котра ніколи нікого не образить.
      є такі люди, від котрих лише добро іде.

      так от, на курсі другому були перші бісерні спроби з китайського бісеру ))) і я в тих спробах ходила на пари. майбутній бухгалтер у зелених сережках))

      так от, ця Оксанка так зітхаючи каже:
      - як же це добре бути рукодільницею.

      а я така подумала... що бути хорошою людиною це неабиякий талант. і у Оксані він є сповна

      Видалити
  4. Дуже гарний джгутик! Справді, у ньому такі апетитні відтінки кавово-молочного коктейлю - прохолодного, для літа ))) Хоча кольорова гама тепла - бачиш, яка в тебе парадоксальна прикраса вийшла ))

    ВідповістиВидалити
  5. Так сдержанно, элегантно и вкусно! Кофейни ванильное мороженое напоминает:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Марин, спасибо большое! Рада, что заглядыешь ко мне))

      Видалити