четвер, 26 травня 2016 р.

Джгут "Піски і океан"

Ніжний та особливий орнаментний джгутик готувався з лютого )))) так-так ) таке буває.
власне, тому і подумала я над творчою відпусткою. 
Мені дуже потрібен час для втілення нових ідей. 

Родзинкою джгутика і новинкою (для мене) стала гра кольору нитки.
Довго шукала ніжнесенький жовтий фон і ніяк не попадався мені потрібний бісер.
Тому, "створила" новий колір: жовта нитка + білий матовий бісер напівпрозорий. Ефект дуже класний - ніжненький жовто-сніжний фон.

Ну, власне ось така новинка цього тижня.
Є ще один джгутик у такому ж стилі, але трішки в інакших кольорах. Та його покажу на наступному тижні - організувати фото це цілий процес.





2 коментарі:

  1. Дуже гарний джгутик! Прекрасна ідея з жовтою ниточкою и напівпрозорим бісером ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. спасибі! мені цікаво побачити її втілення на інших джгутиках )

      Видалити