неділю, 20 жовтня 2013 р.

Кулон "Шоколадне золотце"

На створення цього кулона мене наштовхнула одна чарівна дівчинка Галочка.
Переглядаючи її позитивні фотографії я помітила поєднання коричневого, бежевого та золотистого кольору.
І настільки мені сподобався такий кольоровий "танець", що я вирішила відтворити це у бісері.
Кулон було створено просто так. Але я так подумала, що так як Галочка частково була ідеологом, то власне вона і повинна бути його власницею.
І впринципі, цю яшму я купила як свій самий перший камінчик, а от з оформленням ніяк не могла визначитись.
Отож було вирішено - шоколад і золото!

Прошу до перегляду:

Розмір:
Основа 63 см
Кулон 6,5 * 9,5 см


Матеріали:

яшма
кришталеві намистинки
 японський бісер TOHO
японський бісер Miyuki Delica
натуральні перлини
перлини Swarovski
чеська фурнітура

2 коментарі:

  1. Який же він кльовий,дуже гарне і благородне поєднання кольорів!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую!!! так, "шоколадний" бісер і справді завжди дає прикрасам теплоту та ніжність ))

      Видалити