понеділок, 7 жовтня 2013 р.

СП з сайту oktabeads.eu

Кожна майстриня рано чи пізно стикається із питання купівлі якісного матеріалу за більш прийнятною ціною.
Особисто я давненько хотіла замовити з цього сайту.

Подобаються ціни деліки і фасовка  ))
Але найбільше захопили мене ріволі Сваровськи. Їх так так багато!!! 

Як рахувати ціну

Ціна сайту без ПДВ (ота, що в дужечках)*0,95
за збір сп прошу 5%.
так як при певній сумі закупки матимемо 10% знижки, то відповідно остаточною ціною є ціна сайту без ПДВ*0,95

 плюс доставка, котру ділимо пропорційно вазі.
 тобто, якщо ви обираєте камінчики і гудзики, деліку... то зрозуміло, що це заважить небагато і раптом обійдеться в 15-30 грн.
розрахунок доставки буде індивідуальний.


Отож:
Пропоную вам СП з такого сайту https://oktabeads.eu/index.php?currency_code=UAH
 


пишемо мені в лист із назвою "СП. Октабидс. Ваше ім'я" на скриньку innabeads@mail.ru
у листі вказуємо:
1. Прізвище та ім’я
 2. Адреса відправки
 3. Замовлення ( лінк + к-ть)




Замовлення робитиму у найближчий час (протягом 1-2 днів)
СП постійнодіюче.

Немає коментарів:

Дописати коментар