неділю, 9 лютого 2014 р.

Сережки "Ніжність пелюстки"

Я просто у захваті від такого стилю прикрас!
Ні, я люблю шикарню вечірню тематику та стиль, але..... але хочеться красиві речі носити щодня.
Повторюся, сережки такого стилю можна сміло одягати під вечірній одяг, і так само під рожеву, білу або сріблясту блузочку на роботу.

Власне, я якраз своїй колезі по роботі робила ці сережки (саме для того, щоб "брати" на роботу). 

Сережки з рожевого кварцу, оплетеного красивим японським бісером Delica.
Дещо вінтажний варіант вийшов за рахунок того, щоб бісер  Delica не яскраво сріблястий, а темно-сріблястий. І якраз він "витягує" вінтажний колір.  

Розмір 1,7 * 2,2 см (без швензи)
зі швензою - 1,7 * 4,2 см



3 коментарі:

  1. Як завжди - неповторно.. Шик в простоті.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую ))) я бачу нам один і той же стиль сережок до вподоби )))

      так, Марто, більшість красивих речей самі по собі є простими....

      Видалити
  2. Але цю простоту треба ще відчути...

    В мене десь є сережки в сріблі такого плану.. Ще зі школи мої улюблені..
    Класика))

    ВідповістиВидалити