понеділок, 7 грудня 2015 р.

Джгут "Прованс"

Ось такого поєднання кольорів мені захотілось )))
Джгутик в'язаний за дві петельки і це відчувається у самій роботі. Рядочки дуже рівненькі.
Я раніше завжди працювала над рівністю рядів, але визнаю, що таким способом це куди легше робити.

Іду трішки почитаю ваші новини, бо минулий тиждень був дууууже активний. На дозвілля часу мало було.

**********

Отож, цей затишний красунчик шукає власницю.
Опишу трішки кольори:
яскраві лінії  - це матовий аметист ; основні кольора - небесний, матовий світлий фіолетовий (так званий колір попелястої троянди), перлинний, світлий оливковий і гарбузовий.
Довжина 47,5 см, діаметр 1,3 см.





24 коментарі:

  1. Мені до нестями подобається вміння поєднати кольори!!! дуже вишукано виходить!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! насправді то не завжди все так просто))) цей джгутик розпускала і переробляла (змінила один колір)

      дуже люблю, коли прям одразу виходить вдалий підбір

      Видалити
  2. о! він класний! :) хочу його! :)
    а який колір міняла?:)
    і що значить "в'язаний за дві петельки?" :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую!

      який міняла? фіолетові лінії були фіолетовими блискучими. і оцим блиском псували всю малину. якось той блиск розрухай гармонію і спокій кольорів...

      ти пробувала стовпчиком? там можна брати за одну, а можна й за дві.
      я не один рік вважала, що різниці немає... кому як зручно
      а виявилось, що є. і саме у рівності.

      Видалити
    2. так, я стовпчиком в'язала і начебто за дві петельки :))

      поки хворіла знайшла свій початий джгутик...подивилась на нього...позгинала трохи, позітхала...покрутила в руках схему (чорно-білу) знайшла те місце, де закінчила наступний набір...і що? правильно - відклала назад :\
      бо набирати було важко..спину зірвала..

      я ось думаю...Новий Рік іде і мій День Народження недалеко..може натякнути, що я хочу подаруночок такий?:)

      мені і синій дуже сподобався...ось тільки думала до чого я зможу носити саме ці прикраси...?

      синій дуже урочистий, як на мене...в самому прямому сенсі - прикраса! :) думаю, що не кожен день його можна і вдягти...хоча він і дуже-дуже-дуже гарний! :)

      а ось цей красунчик - і влітку гарно буде, і восени, і взимку не дасть сумувати :)
      з іншого боку він сам по собі дуже самодостатній...під нього, напевно, треба щось однотонне вдягати, а в мене зараз нічого такого і нема...

      тож треба щось швидко вирішувати :))

      Видалити
    3. Таня, значить не час.
      я отак із рештою рукоділля. маю купу ниток і лиш перекладаю.
      тре скатертину завершити - пару днів роботи... і ніяк (((
      і шапочку здалося б собі збацати ...

      якщо надумаєте придбати джгутик, то від себе обіцяю знижечку

      блакитний він не лише урочистий, а скоріше ефектний і яскравій.
      Це уже питання що ти полюбляєш носити
      "Синій іній" уже знайшов собі "домівку", але можна підготувати і на замовлення.

      Наприклад, його буде носити дівчинка, яка має світле волосся. Полюбляє джинси, блузки і світлі платтячка. Тому от такий джгутик це дуже ЇЇ.

      Тобто, якщо ти маєш +- з чим носити, то чому б не дозволити собі яскраву прикрасу?

      Джгутик "Прованс" він досить спокійний. Дуже класно пасуватиме до однотонного, але не лише.
      Звісно, якщо квіти-квіти, то тре дивитись..

      самі джгути вони не надто зобов'язують. це моя скромна думка.
      Я люблю вдягати на свій смак. Ну наприклад я зараз у платті з трояндою (нижче пояса і на рукавах), а джгутик у мене орнаментний. мені так добре) я сама собі красавішна))

      Видалити
    4. взагалі, тре якось започаткувати темку "як носити джгутики"
      бо фотосесії це дуже кльово, але з ними не розженешся
      та і часто джгутики хутко знаходять собі домівку...

      ти мене озадачила ідеєю

      Видалити
    5. озадачувати я вмію :)))

      добре, Інночко, я подумаю, який саме хочу :)
      тобто я хочу майже всі твої джгути :))) під різний одяг, під різний настрій, під різну пору :)
      Але треба вибрати один і це МегаСкладно!!!

      Видалити
    6. розумію))) глянь ось тут усі готові роботи
      http://www.livemaster.ru/beaded-fairy?v=1&sortitems=0&cat=0&cid=0

      Видалити
    7. а ти думаєш, що оце я півдня роблю?? :)) роздивляюсь і міркую :))

      із тих, що є найбільш подобаються і ті, що мені здається підходять саме для мене, декілька...Прованс, Етніка - гра осені, Осінній і Смарагдова вишня. А з тих, що нема ще - Єлен (схожий на Осінінй,але в рожевих кольорах), думаю, він би також підійшов до багатьох речей.
      Ось тепер гадаю, що вибрати?? Хочу показати їх чоловіку. Може він що підкаже. Хоча, як показує практика, я питаюсь чиєїсь думки, але якщо вона не співпадає із моїми вподобаннями і моїми поглядами, я все одно зроблю по-совєму :)))

      Видалити
    8. ти чисто як я)))) я роблю по-своєму і серджуся, що мене не підтримали))

      Видалити
    9. може ми, жінки, всі такі?:)) начебто і спитались думки, а все одно зробимо по-своєму :))

      Видалити
    10. Смарагдова вишня у мене на броні. але то під знаком питання.

      Етніка-гра осені досить ефектний джгутик. я би сказала сміливий. особливо по стилю.

      ну а ти не хочеш щось у своїй гаммі замовити? навіть Elen
      або Прованс у інших кольорах
      я не проти зробити щось новеньке
      або зробити повтор джгутика, який під замовлення

      Видалити
    11. тьфу ти, ото написала "на броні" )))))) заброньована

      Видалити
    12. Почала тобі відповідь писати, а потім подумала, що може я тобі листа напишу?:)

      Тут тільки запитаю, а в Смарагдовій вишні той колір, який смарагдовий в житті такий самий, як на фото? взагалі-то кольори і їх насиченість такі, як на фото чи трохи змінені?

      Видалити
    13. стараюсь передавати фактичні кольори
      якщо щось відрізняється(або не ловиться), то я пишу про це..

      все ж залежить ще від твого монітора
      у мене робочий і домашній різну картинку дають ))

      от так щоб глянути, то вживу той смарагдовий не настільки глибокий як на фото.
      там бісер напівпрозорий. і цей ефект ловиться якраз вживу.

      Видалити
    14. але колір всерівно насичений. просто отой такий класний легкий півпрозорий ефект гарно дивиться

      Видалити
    15. Інночка, їду додому. Напишу звідти. Постав мені Прованс в бронь, будь ласка :) до з'ясування :))

      Видалити
    16. поставлено))
      доречі, Смарагдову вишню не взяла дівчинка. тому він вільний

      Видалити
  3. Дуже незвичайний джгутик - таке цікаве і несподіване поєднання кольорів )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я з ним досить таки сумнівалась (чесно зізнаюсь). лишила пробний хвостик на пару днів
      думаю, час покаже чи варто дов'язувати. і не пошкодувала)))

      дякую!

      Видалити