понеділок, 28 грудня 2015 р.

Ларіат "Попіл троянди"

Ось і причина моєї пропажі в грудні ))) 
Відтворювалась ідея кольору "попіл троянди", тому всі-всі детальки хотілось поєднати із кольором))) 
Я давненько себе налаштовувала на ось таке складне декорування ларіату. І там обов'язково мала бути трояндочка (бутончик).

Прикраса дуже шикарно виглядає. Красиве поєднання бісеру спокійного матового брудно-фіолетового і  кольору "попіл троянди" (або як я називаю його - вінтажна троянда)

Ця робота як казковий світ - чарівний бісер і ніжні квіточки-пелюсточки.
Як тільки взяла цей бісер в руки, так відразу ж у голові з'явилася картинка - ніжні кисті кольору попелу троянди з всілякими цікавими листочками та намистинками.







10 коментарів:

  1. Іннусь, я і так захоплювалась твоїми роботами, а тепер, коли маю дві з них, просто втрачаю розум від тієї краси! :)

    І знову ти презентуєш дуже ніжну і вишукану прикрасу :) тепер я точно знаю, що коли вже тримаєш в своїх руках таке диво, душа радіє і очі світяться від захвату :)

    Дівчата, мати таку красу в своєму арсеналі прикрас - то справжня насолода! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, дорогенька))
      звісно, фото це одне. а потримати в руках і носити - зовсім інше.
      суто цей ларіатик дуже гарно пофотографувався. і це дииивно
      бо готувала заготовки замовниці і фото виходили не дуже. то я вже налаштувалась на те, що всю красу цієї роботи зацінить лише власниця)))

      Видалити
    2. Ото пощастило власниці!!! :)
      Але, бач, і ми змогли доторкнутися до ніжної ніжності :)

      Видалити
  2. Кольори прости казкові :) Інна - чарівна робота!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тоня, дякую )))) хотілось якраз строгий колір зробити ніжним та тендітним

      Видалити
  3. Очень красивые работы! С недавних пор тоже увлеклась лариатами, с удовольствием буду наблюдать за Вашим творчеством, остаюсь в ПЧ.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ирина, спасибо большое! У меня с лариатами дружба тонкая - нечасто вяжу, но люблю их )))
      Буду рада блого-дружбе!

      Видалити
  4. Инна, какая красота! Я в восторге!! Я согласна со всеми девочками выше, это божественное и утонченное украшение как для лариата!! И как я его проглядела?)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. спасибочки! с подготовкой к праздникам - легко!)))

      Видалити