середу, 16 грудня 2015 р.

Сережки

Привітики , у мене зараз дуже цікавий період.
Встаю рано, лягаю пізно, працюю багато. Є час лише на поспати. 
Найважчі перші пару днів, а потім звикаєш. І уже сам прокидаєшся з будильником.
Я люблю "постраждати" безсонням, але це завжди відбувається тоді, коли можна поспати.
А от коли б здалося встати в  4-6, то сплю солодким сном.
Хоча я вже ввійшла в ритм. І раніше мені здавалось куди ще більше бути зайнятою. Можна-можна)))
Як завжди, передноворічні тижні дуже активні. І так, я полюбляю в новий рік входити без робочих авралів. Хоча, це, напевно, кожен бухгалтер має за звичку.

Правда, завтра буду мати вечірній відпочинок. Іду на кіношку. Зоряні війни. 
Потім така прийду після фільму і буду мати ще пару ідей для джгутиків)))) 

************

Ці сережечки завершила на минулому тижні.
Красивий колір бісеру зробив сережечки ніжними.
Цей колір це брудної (вінтажної) троянди. Він світлий і темний одночасно. 
Сережечки дуже легенькі і майже невагомі. 

Моє фото вийшло досить вдале. Таке, ніби я встала вся така феєчка і вирішила продемонструвати сережки))
Насправді, залетіла додому на 5 хвилин , перед тим літаючи по справам, і опісля теж.
Це я про те, що часто поспіхом виходять гарні фото. А часом ловиш-ловиш і виходить не дуже.




10 коментарів:

  1. Яка краса :) Інночка, чудове фото :) гарнюня така :) мрійлива і загадкова 0:)

    А сережки дуже тендітні :) як рожеві крижані квітки :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дуже по-новорічному :)

      я вже замислююсь над тим, щоб вуха проколоти на старості років :) чи як це буде?..на старости лет, в общем :))

      правда, мама дуже проти :) а чоловік останнім разом, коли обирали мені прикраси вже замислювався над тим, щоб і я носила сережки :)) тільки од одної мене нічого не залежить..все вирішує хтось інший :)):\

      Видалити
    2. знаєш як мене чоловік підколює, коли я філосовствую над тим чи іншим рішенням? що значить так мені хочеться)

      а сережки це класний аксесуар, я змінно страждаю ними.
      бувають періоди, що щодня ношу з задоволенням, а буває, що взагалі не ношу.


      дякую, насправді я ці сережки робила як пробнічок для замовниці. а їй саме ці дуже сподобались)))

      Видалити
  2. Дуже гарні та тендітні сережечки! І відтінок у них вишуканий ))

    ВідповістиВидалити
  3. Инна, сережки чудесны!!! А модель просто прекрасна!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Инна, сережки чудесны!!! А модель просто прекрасна!!!

    ВідповістиВидалити