понеділок, 30 листопада 2015 р.

Джгут "Синій іній"

Нагадую, що сьогодні останній день розіграшу джгутика.
Уже завтра зранку буде відомо до кого поїде ця краса.
Звісно, до джгутика ще підготувала небісерний презентик. 

**************
 Буде  у мене трішки джгутиків із лініями та ромбами. Давно я хотіла спробувати цей стиль, от, нарешті дійшли ручки. 


Прикраса звісно у такому зимово-джинсовому кольорі. Дуже ефектна та яскрава.
По суті, весь синій бісер матовий. І поєднала його із сріблястим гальванізованим.
В житті прикраса така ж насичена як на фото))) 
Довжина 47 см, діаметр 1,3 см




6 коментарів:

  1. Інночка, він несамовито гарний!!! :)
    Дуже урочисте поєднання кольорів! :) гарно-прегарно! :)

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже гарний - такі приємні сині відтінки ))) Мені за кольором нагадує зимовий вечір ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. а я маю схоже плаття по кольору на новий рік))) можливо, тому і така асоціація із зимою у мене з'явилась ))) дякую!

      Видалити