четвер, 26 листопада 2015 р.

Ларіат "Гематитовий"

Рукодільниці, а ви бачили що сьогодні буде в Каризмі? Чорна п'ятниця!
Якщо не помиляюсь, то давно у них не було бонусних 20% знижечки.
Тому, я нині точно буду замовляти. 
Бо я трішки позавершувала замовлення, зараз буду займатись вишивкою кольє.
Але паралельно буду реалізовувати джгутикові ідейки ))) 

*********

Красивий, стильний та лаконічний ларіатик з японського бісеру Matsuno.
Ларіатик прикрашений намистинами агату.
Якраз недавно приїхали мені темні замочки, от і мала нагоду їх "пристроїти"




13 коментарів:

  1. Стильный и очень изысканный (Юля точно подобрала слово) жгутик! И у меня Черная пятница - я вещи заказываю из Америки, в основном для сыночка, а до рукоделия обычно дело не доходит. )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юль, спасибочки!
      Ну ты молодец! Я с Америкой ещё не разобралась - не знаю плохо это или наоборот...

      Видалити
  2. Инна, жгут шикарный!)
    Вот в очередной раз сижу и думаю, когда же у меня самой до лариата очередь дойдет))) даже ради этого желания научилась вязать жгуты, но дальше дело пока не пошло)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибочки!
      Главное настрОй. Всему свое время)
      Возможно завтра, а возможно через месяц-год утром появится дикое желание вязать жгутик.. так что всё возможно

      Видалити
  3. Дуже гарно! Витончено!
    Золоті рученятка;)

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже елегантно )) Під вишукане стримане вбрання )))
    Дякую тобі за інформацію про чорну п"ятницю у каризмі - дуже добре закупилася )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. супер! я таааааакож)))

      мала пригоду з закупкою.
      хотіла прикупити сріблястий і золотистий гальванізований... закинула корзину звечора.
      і в 20.55 прийшов чоловік з роботи.... і я заговорилась
      в 21,30 уже гальванізованого бісеру для мене не було(((((( хник...
      але я всерівно підкувала всякого добренького-потрібного

      Видалити
    2. Еге ж, отаке буває з популярним товаром... Мені бронзовий гальванізований хоча б дістався - пощастило )) Бо ціни у них справді гарні стали - у київському "Ізумрудику" зараз японський бісер дорожче на 3-7 гривень. Мабуть тому так швидко і розхапали сріблястий і золотистий...
      Зате іншої краси вдалося набрати - і це добре )))

      Видалити
    3. я на ізумрудику купую лише тоді, коли щось відсутнє на каризмі. а по ціні такий так, вони завжди дорожчі.
      і без знижок.
      хоча, і так добре, що на підстраховці

      Видалити
    4. ага, я там брала тому, що можна було до їхнього офісу приїхати і подивитися вживу на бісер и вибрати те, що треба (бо траплялося, що помилялася у виборі кольору коли його тільки на моніторі бачила). а ще в офісі був бонус - можна було придбати супердуо і чеську тілу (які вони чомусь не викладали у каталог на сайті). а зараз дуже дорого в ізумрудику стало, на каризмі стає вигідніше брати, навіть з урахуваннями ціни на пересилку.

      Видалити