понеділок, 13 жовтня 2014 р.

"Арабська ніч"

Готувала цей набір для чудової людини та талановитої майстрині Христинки Малиновської.

Кожен свій вечірній набір оформляла саме Христинка ))
Під кожен набір готувалась індивідуальна коробочка...
Тому автор чудових по дизайну та естетиці коробочок тепер матиме свій скарбик ))
Цим скарбиком Христинку потішили дівчатка-модераторки з Куферу.
Такий от подаруночок підготували на день народження Христинки.

**********

Трішки я відійшла від формату однакових елементів ))
Дякую Марті, що дала мені копня )) ніщо так не діє, як критика. 
Я і сама давно хотілося щось спробувати новеньке, але натхнення річ непланова )) 

І дякую Владлені Ковалевській за чудові фотографії! 





4 коментарі:

  1. Мені? Коли це я таке робила?

    Ех. хто би мене так підштовхнув...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. було діло ))) коли ми спілкувались в липні стосовно вечірніх прикрас )))

      Видалити
  2. чарівний комплект як і сама моделька і по сумісництву майстриня!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! то хіба по сумісництву на годинку-дві перетворилась у модельку ))

      Видалити