середу, 2 вересня 2015 р.

Калиново-волошковий джгутик

Привітики! Ой, ми хоч і не маємо дотичності до школи, проте руху теж достатньо.
На роботі побільше справ...
Ввечері зазвичай якісь робочо-особисті зустрічі.
На цих вихідних ми раптом вирішили поїхати в Карпати (як завжди, за півгодини).
Тому вихідні були шалено-активні, а потім оп і робочий тиждень почався.

А нині ввечері буду проводити невеличкий МК. Ми вже разочок зустрічались, а зараз зустріч буде для закріплення результату.
Я от єдине думаю, аби но такої спеки не було..... 

Покажу вам новенький джгутик, робила його для дівчинки. Тому він такий манюній.
Правда додала подовженння, ну щоб і мама мала змогу покрасуватись.
Схемка моя - і я вперше спробувала квіти ..  бо я ж більше по орнаментам.
Проте калинонька мені дуже сподобалась.




4 коментарі: