пʼятницю, 11 вересня 2015 р.

Ларіат "Сріблясті хмари"

Привітики! Дівчат, зовсім не маю змоги прокоментувати ваші дописи, але я все-всеньке читаю! 
На роботі аврал, ще трохи особистого сімейного є, що часу ма... 

Та я всерівно працюю, ну або принаймні по трішки)) 

Цей ларіатик я готувала певно тижня три. Активно і лиш його. 
Дуже переживала за все - кольора, орнамент, бо  ну самі розумієте..... 
А ще хотіла прикрасити от саме такими шариками бісерними. А з японського бісеру їх мегаскладно робити - я раз пробувала і нічого не вийшло.
А тут ще й цей сріблястий - він взагалі трішки довший за стандратний японський бісер.
Та мені одразу першенька намистинка оплелась ідеально. А це надихає )))

Ось це бісерне чудо має довжину 3 метри. 
Вживу він ще гарніший і все такеє )))) 








8 коментарів:

  1. Инна, какой шинарный лариат!!!! Супер!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мариночка, спасибо огромное!!!! а я так переживала... за каждый рисуночек...

      Видалити
  2. Инночка, лариат мега-крутой! Очень стильный, изящный и красивый!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юль, спасибо! Очень важна такая похвала..
      я его вязала как для себя, но я ж как мастер очень люблю свои работы, и... доля переживаний всегда есть

      Видалити
  3. Спочатку я подумала, що їх два :)
    Потім збагнула, що то він один такий красень :)
    Дуже гарний! :) намистинки теж чудові вийшли - мої вітання :)

    Інночка, а то срібло із золотом поєднано? чи я не так розумію кольори з монітора?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую!
      ой, фотографувати його було щось з чимось... бо довгий... і взагалі)))

      це сріблястий. на фоні сірого так виглядає, що ніби золотистий...
      та і монітор теж різний по різному показує
      хоча я сама помітила це.

      Видалити
  4. Чудовий ларіат, дуже гарний і ошатний ))) Як мені подобаються такі сріблясті відтінки! :)
    А в мене теж оцей сріблястий японець в моїх прикрасах на фотографіях трошки золотистим здається - я помітила, що від освітлення залежить

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. а ось суто оці сріблясті-золотисті бісеринки часом ТАКЕ показують на фото ))) весь "шик и блеск" часом втрачається.
      та головне як вживу)))

      Видалити