понеділок, 21 вересня 2015 р.

Джгут "Лавандова осінь"

Ну що? Поїхали? Ця робота така осіння, солодка та заворожуюча. Я все хочу до своєї шкатулочки любуватись - новиночка все ж))) 

Джгут казковий і чарівний! 
Незвичайне поєднання лавандового і шоколадного бісеру дозволило мені підготувати дуже ніжну, жіночну і особливу роботу. 
І так, з цим джгутиком я дуууууже довго бавилась. Поки все підібрала, поки "вклала" схему... 
Але він того вартий, це було зрозуміло з перших "взмахів" гачка.

Прикраса зв'язана з японського бісеру. 
Схема і підбір кольору авторські.  Копіювання заборонено.

Довжина 45,5 см 
Діаметр 1,3 см





Іду завітаю у Творче кафе



14 коментарів:

  1. Боже, який він кльовий!.....я сидю і млію....
    Ну, і плачу...бо...бо зайшла на ЯМ і зрозуміла, що залишається мені тільки милуватися їм з фото...

    Інночка, ти краєш мені серце :) такі кольори! така цікава схема! він просто красень! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Танюш, ну все....мені тепер сумно((((

      нажаль, самі класні і феєричні роботи з такого самого матеріалу.
      і мені от ціни ще незвичні, але коли ти замовляєш матеріал... то так само досі не звикнеш до вартості останнього ((((

      я з приємною посмішкою згадую, коли робила замовлення бісеру японського на 200 грн.... а джгутик вартував 250-350 грн....
      гарні були часи...

      Видалити
    2. на жаль, в ті часи я якось не була знайома зі джгутами :):\:)

      Інночка, я розумію звідкіля береться ціна. Матеріали зараз дуже дорогі!

      То я просто засумувала зі всього того...

      Я ось заходила в магазин іграшок. Малій буде п'ять в наступну суботу. Так то просто жахіття....ціни просто неадекватні.
      А зараз в книгарню зазирнула в інеті, то також за голову взялась. І вони хочуть, щоб при таких цінах люди не користувались піратською продукцією??

      Видалити
    3. якби доця була трішки старша, я би порадила іграшку з ручної роботи...
      але то надовго не вистачить...

      нууу, я зараз також користуюсь аудіо-книгами у вільному доступі.. і якби була якась класна база за адекватною ціною... то також би користувалась способом офіційного придбання...


      Таня, про що мова? вартість ліцензійного відновса в районі 2000... а ще ж інші програмульки..
      тому нема чого винуватити наших людей, якщо є можливість десь змахлювати, вони це робитимуть..
      бо варіант голодна дитина чи ліцензійне щось там дає однозначний результат

      ай, давай не буде про сумне! я он до стоматолога збираюсь. страааашно..

      Видалити
  2. Дуже вишуканий и елегантний джгутик ))) Такі відтінки мені дуже подобаються )))
    І якщо можна втрутитись у вашу бесіду щодо матеріалів - от можу сказати теж саме... Якісні матеріали настільки дорогі, що я в основному "пливу" на старих запасах - добре, що колись накупила всього, то тепер є якийсь простір для "маневрів". Та якщо є конкретне замовлення - то доводиться із жахом все це купувати...
    З програмками та іншим те ж саме - вартість на все легальне таке, що вихід тільки в піратстві, інакше були б ми всі без програм, книжок, музики і кіно
    Щодо стоматолога - дуже співчуваю і розумію, я їх боюсь до кольок ((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я також "живу" за рахунок запасів.
      але вони мають здатність закінчуватись, тому одразу ж намагаюсь поновлювати використане.... щоб в разі чого - у мене було потрібне.
      і намагаюсь прикупити щось новеньке, щоразу хоча б по 1 новому кольору...
      але це по ситуації...

      та я не те, щоб боялась стоматолога, то тре просто підняти дупу і піти зробити.
      а це ж як підеш, то потрібно буде пару разочків ходити.....
      настрОй потрібен. ось))))



      Видалити
    2. Ага, я також стараюся одразу поновлювати, особливо, якщо матеріал "ходовий"... Новеньке, звичайно, дуже хочеться, але тут вже доводиться брати під готову ідею або камінчик, який скоро піде в "хід"... Бо як бачу, скільки зараз гарного матеріалу та бісеру - так би все і згребла, так от драконяча хвороба )))
      Значить молодець, якщо не боїшся )))
      Про ланцюжки я тобі у себе відповіла ;)

      Видалити
    3. ой це точно )))
      я теж не пригадаю коли купувати бо сподобалось
      в основному беру для ідей, які я планую почати вже (а не через місяць чи два, бо зазвичай так і не починаю))))

      дякую за відповідь!

      Видалити
  3. Інночко, як і завжди - дуже гарна робота! Кольори казкові. І дуже не тривіальна осіння тема - це осінній настрій людини, яка дуже весело провела літо - яка зовсім не сумує через осінь, навпаки - для неї це час розслабитися і раз по раз пити ковточок терпких спогадів літа, що гріють душу і змушують посміхатися!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. спасибі!
      ну, моє літо не настільки було веселе, скоріше спека втомила)))

      Видалити
  4. Инночка, очень нравится жгутик! Сочетание цвета, элегантный узор. В общем он такой изысканный и стильный! Повезет его обладательнице!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юлечка, спасибо! я вот как раз и задумала этно-мотивы, но чтоб была элегантность в них.

      у меня странный вкус - люблю этнику и изысканность. и ещё пробую это сочетать в одном украшении))

      Видалити
  5. Дуже гарна робота, кольори заворожують і хочеться розглядати кожну деталь, дуже гарно.

    ВідповістиВидалити