пʼятницю, 11 березня 2016 р.

Комплект "Olivе"

Дуже чуттєвий та особливий комплектик.
Він має невеличку історію, котра мені цінна.

Влітку ці камінчики мені передала панянка з Канади, котру я зовсім, на той час, не знала. Це так приємно і сюрпризово було.
Звісно, з Оксанкою ми все ж таки познайомились, навіть трішки вчились в'язати джгутики. І продовжимо цього літа, і не тільки джгутики, сподіваюсь.

Отож, я шалено закохала у світло-салатові камінчики - свіжі та світлі.
І чомусь мене зловила саме оливкова гамма.
З часом підкупила медові аммоніти і почалось!
Збирала рівольки та інші сваровськи, але по факту,  вирішила поєднати суто каміння.
І якраз в руки попав практично самий перший набір пейзажної яшки(нижня підвіска і верхні закінчення), котрий 2 чи 3 роки лежав.

І все! почалась багатомісячна робота. Саме цікаве, що я спочатку розформувала і облела каміння.
І нічого, що це симетрична кольєшка))) Але дуже гарно і легко вишивалось все.
Хоча, я певно більше так не ризикуватиму)) 

Ну і скромно скажу, що ця прикраса моя. Матиму такий пам'ятний скарбик. Яким буду красуватись не один раз.

Вже і красувалась у ньому на весіллі друзів. Якраз показувала в інстраграмі.
Доречі, я там часом додаю різні робочі моментики і фото.
знайти мене легко innalozovska




7 коментарів:

  1. Прекрасне кольє - дуже ошатне! І камінчики незвичайні )) Добре до них пасують амоніти )) Ти велика молодець, що зробила гарне кольє - і для себе - бо якось помітила, що більшість майстринь роблять прикраси для всіх, тільки не для себе. А себе треба любити і балувати :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. це точно! ти знаєш, мені чоловік зауважив, що я не маю чогось свого-свого вечірнього.
      раз збирались і я почала пхинькати, бо до плаття нічого не було, і часу підгоготувати теж не було.
      то от зауваження мене трішки заділо
      бо я маю можливість себе побалувати, але чомусь не роблю цього.
      тому виправляюсь ))) ще б пару кулончиків собі зробити. або бодай одненький ;)

      дякую за компліментики, дюююююже приємно!

      Видалити
    2. Так, обов"язково зроби собі ще щось гарне )) І я за своє візьмуся ;)
      Бо в мене трапилась подібна історія - треба йти на виставку чи якийсь захід, а до вихідного одягу нічого з нявного не пасує... Треба різне мати - на різні випадки )))

      Видалити
  2. Невероятно кропотливая , аккуратная работа! Прекрасно подобраны цвета! Роскошно!!!

    ВідповістиВидалити