вівторок, 29 березня 2016 р.

Фурнітурка

Трішки  гарненької фурнітурки нахом'ячила я.
Цими обіймачами планую оформляти джгутики. 
Я щось думала, що от лиш отримаю все, так одразу ж почну в'язати по 2-3 джгутика в тиждень.
Якби ж то! Цей тиждень практично мало що буде вишиватись і вязатись, маю трішки особистих подій цікавих. Але ще одненьку роботу нову покажу на цьому тижні (можливо бачили її на ЯМі)

 Шкода, що ця ажурна фурнітура є лише у бронзі.
 Я не занла під які джгутики мені потрібні ці золотисті тюльпани, але вони точно не будуть надто довго лежати )) 



6 коментарів:

  1. Инна, красота какая! (завидую) Настоящее сокровище! Ждем новых работ!

    ВідповістиВидалити
  2. Інночка, це справді справжні скарби! :)

    Я маю прикрасу саме з цими срібними тюльпанами! і знаю, що кажу! :)

    Насправді, фурнітура має велике, навіть превелике значення в прикрасі. Бо якщо залучити до фінального акорду якусь невдало підібрану фурнітуру (за формою, кольором, якістю), можна зіпсувати всю прикрасу!

    То ж я волію побачити з цією фурнітурою твої неперевершені джгутики і ларіати :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. скарби це точно

      знаєш, я думала, що от лиш матиму цю фурнітуру, так нав'яжу якщо не дві тисячі, то бодай один десяток джгутів. і спеціально для тюльпанів
      і що думаєш? а ще нічого не зробила))))) весна така шалена

      Видалити
    2. нічого, скоро знов зима прийде - зробиш море літньої і весняної краси! :)))

      Видалити
    3. нічого, скоро знов зима прийде - зробиш море літньої і весняної краси! :)))

      Видалити