вівторок, 22 березня 2016 р.

Джгут "Червоне танго"

Виплеканий, викоханий орнаментний джгутик.
Цю ідейку відпрацьовувала довгенько, але! як у кожній роботі це було осмислення і сприйняття бажаного результату.
Ну, або, знати як краще буде дивитись те чи інше поєднання.
Все таки чорно-червоно-біла класика це гримуча суміш. А якщо поєднати матовий і блискучий бісер - це захоплююче.

Одразу кажу, джгутик складно фотографувався саме через свою матовість.
Тому, всі ефекти не розкриті на фото.

Для мене цей орнамент це як обійми вогняного бісеру на матовому фоні. Танець ромбів, ліній та білосніжних крапочок.
Дуже класно поєдналась шикарна фурнітура у цьому танці бісеру.
Просто таки шикарні обіймачі-тюльпани і тоглик Tierra Cast

********
На цьому тижні будуть майже щоденні новинки ))) Багато красивого ) Саме цієї весни :)




7 коментарів:

  1. Красиво, ярко! А фурнитура какая!

    ВідповістиВидалити
  2. Красивый! Тоже обратила внимание на фурнитуру. Все вместе - великолепная работа!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ирина, спасибочки! пробую теперь эти тюльпанчики )) они совсем меняют жгут.

      Видалити
  3. Дуже гарний! Мені нагадує наші орнаменти )) Цікаве поєднання бісеру різної фактури, і фурнітура добре пасує ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! так, таки схоже на наші орнаменти )) особливо мені ті крапочки писанки нагадують)

      Видалити
  4. Поки була у відпустці прогавила стільки краси в твоєму блозі, Іннусь! :)

    Але цього красеня я не прогавила, бо він саме мій! :) Дякую ВЕЛИКЕ тобі, Іннусь, за красу, за терпіння і за твої золоті ручки :)

    ВідповістиВидалити