понеділок, 15 вересня 2014 р.

Комплект прикрас "Небо"

Яскравий, сонячний комплект синього кольору з золотистими вкрапленнями. Браслет потрійний, а якщо точніше, то 3 з половиною рядів )))   
Дуже легкий і повітряний.  
Сонячні сережки синього кольору із золотистим гальванізованим бісером додадуть вашому образу родзинку.  

Я дуже люблю створювати прикраси не лише по ескізам, минулим роботам, а й намагаюсь у своїх роботах додавати щось новеньке, свіже.... нові техніки, нові поєднання.
Ці прикраси готувала для Яни, котра можливо зараз читає мій блог )))

Створювались прикраси у дуже короткі та майже екстремальні терміни.
Щойно вийшла з відпустки, на роботі аврал, я ще у релаксовому настрої,  рукодільні побажання друзів та знайомих мали довгий списочок.... але коли я побачила Янине плаття, то зрозуміла, що маю підготувати саме ось ці довгі сережки (див. фото).
Має бути щось легке, повітряне та яскраве.

Зараз я дуже хочу підготувати осінні сережки такого типу, але....скоріш за все уже буде іти зимова кольорова гамма ))



браслет універсальний  
сережки 3 * 11 см 






2 коментарі:

  1. Краса ще та! Один з моїх улюблених кольорів...Іннуся, ти просто майстриня-чарівниця.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Зорянка, спасибі велике!!

      о ні, я на майстриню не претендую )) хоч намагаюсь професійно підходити до творчості, але таки сучасний ритм та робота не дозволяє займатись рукоділлям настільки майстерно, якби мені цього хотілось (це я про виставки та конкурси )))

      Видалити