суботу, 27 вересня 2014 р.

Тендітна квітка

Доброго ранечку ))

Продовжую розповідь....

Місяць тому переглядала фотосесії майстринь... і подумала про те, що колись і мені захочеться   подібного творчого здобутку.
Але я себе завжди тримаю на рівні "розвитку"
Тобто мені є куди рости, є чому вчитись і найголовніше, що є багато ідей, бажань, хочушок, планів....
Ну і найосновніший фактор, я таки не відношу мою любов до бісер як роботу, як прикріплення до мене статуса "майстра".

Адже майстер це людина, котра живе творчість, бере участь у виставках, конкурсах, проводить майстер-класи.
Я би дууууже хотіла колись бодай на трішки брати участь у подібних творчих заходах, проте на даний момент це неможливо через мою основну роботу (котру я також люблю).

Мабуть багатьом стане цікаво ким же я працюю? Дуже творчо та креативно - бухгалтерія та поєдную обовязки менеджера по витратним матеріалам (наша фірма спеціалізується на ремонті офісної техніки). 

Власне на роботі я і познайомилась із Владленою Ковалевською. 
Якось розмовляючи з Владленою по робочому питанні прийшла в голову ідея - от би було класно якби колись Влада зробила пару кадриків. це б мало бути казково!

і як в тій рекламі "а може не колись?"

зразу починаю думати - хто, як, де , що.... 
а чи я братиму участь?  ой, ні! досвіду не маю....
але ж хочеться )) як кожній дівчинці, тим більше прикраси я створюю відштовхуючись від того, щоб я носила із задоволенням. то чому б мені не презентувати свій виріб?

а тут ще тепла осіння погода....котра ось-ось і буде більш свіжою та прохолодною.... 

отож,  було вирішено )))

Можливо далі буде розповідь про підготову і сам процес )) я ще не знаю, бо ж ви знаєте, що я багатослівна буваю рідко та у малій кількості ))) 

усім гарного дня!

Прошу до перегляну фотографій Тендітної квітки








Немає коментарів:

Дописати коментар