пʼятницю, 3 липня 2015 р.

Браслет "Лазур"

Прохолодний та літній бірюзовий джгутик.
Використано бірюзовий, м'ятний, білий, сріблястий (стійке покриття) і світлий лимонний кольори.
Білий та лимонний колір додають браслетику свіжості, а сріблястий бісер - яскравості та вишуканості))) 
Дуже класно виглядає центральна чатина
Бокові частини - симетричні. 


Цікава авторська схема. 
Насправді на фото 2-а браслетика:
1-е фото браслетик на ручку 17 см, а 2  - на ручку 15-15,5см.





Іду у творчу компанію в улюблене Рукодільне кафе




10 коментарів:

  1. Такі кольори теж мої :))
    Інночка, він такий класний! :) просто хочу-хочу-хочу!!!!! :) той, що перший :) бо лапка у мене нівроку :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. іііі? а яке шоколадно-пастельна пристрасть? шутю)))))

      оце я вчора озадачилась зі Скринею
      думаю ну хто ж такий мені написав, якщо магазин закритий))) а ми якраз пішли в кіношку, то цііііікааааво ж як було)))))))

      Видалити
    2. так, це я була :)) вирішила тебе там знайти :) але пам'ятала, що тобі там фото не подобались, то ж подумала, що ти взагалі закинула ідею зі Скринею :\

      Видалити
    3. в загальному так, на даний момент - закинула.

      Видалити
    4. а я тобі знов туди написала :)

      Видалити
    5. бачу

      заманюєш мене, та?)))

      Видалити
  2. Дуже гарний браслетик! :) Такі приємні прохолодні відтінки - якраз для літа ))

    ВідповістиВидалити