середу, 8 липня 2015 р.

Ларіат і браслет "Вишиванка"

Яскравий, соковитий і орнаментний бісерний комплектик до вишиванки і не тільки.  

Комплект складається з ларіата та браслета (японський бісер) 
Схема - авторська (не розповсюджую) 
Ларіат оформлений так, що з нього можна формувати джгутик (можна комбінувати - 2 або 3 ряди).  

Так само лариат можна носити як браслет - теж цікаво виглядає.

Розмір:
джгут-ларіат 141 см
 браслет 3,8*19см

Красивий і сочний набір - я лиш фоточками насолоджую - улюбленець))) 






Іду у творчу компанію в улюблене Рукодільне кафе


16 коментарів:

  1. нарешті! :) я так чекала презентації цього комплекту! :)

    Інночка, він такий крутяцький!!! :) просто мрія! :) я обожнюю етнічні мотиви, то ж він навіть вище всіляких мрій! :) це щось ней-мо-вір-не та захмарне!!!!! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. а я ж старалась з ним - готувала місяць так точно ))) знала б скільки часу бавилась з браслетом - сама не вірю, але за той час сплела б 2 таких браслетики...


      спасибі! я в блозі поступово публікую роботи, завжди маю чим здивувати))) але так, на ЯМі новинки швидше зявляються

      Видалити
  2. Ух ты оригинально.Особенно колье понравилось

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ця кольєшка носиться як ларіатик, просто зробила замочки у хвостиків, щоб можна поєднувати

      дякую!

      Видалити
  3. Чудові "вишиванки"! Дуже оригінальний комплект )) Як мені подобається наш український стиль ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. спасибі!

      знаєш, кожна річ по-своєму красива. є такі чудесні схемки, я щоразу милуюсь орнаментними джгутиками....
      так і хочеться всі-всенькі перев'язати

      спасибі за комплімент)))

      Видалити
    2. Так )) як розглядаєш нашу орнаментальну красу, то одразу хочеться стільки усього зробити - і вишитого, і плетеного, і джгутового ))

      Видалити
  4. Це просто неймовірно! Ну дуже оригінально поєднала мотиви в ларіаті. Браслетик, наче справжня вишивка. Дуже подобаються кольори. Виразно - найкраще слово)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. справді, дуже гарно пімітила ))) спасибі за компліментик! я так переживала з цим комплектиком, бо по суті це перші така робота...

      Видалити
  5. Пречудовий комплект! Мрія кожної українки :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Інна, це точно! я би сама не відмовилась від такої прикраси))))
      а ще, якби мала змогу, то творила б і творила орнаменти
      це ж фантастична база для багатьох ідей

      але часто буває так, що поки робиш прикрасу, то в голові народжуєтсья ще 10 ідей, а поки до діла, то закрутишся))

      Видалити
  6. Как красиво! Милые сердцу узоры наших предков. Очень люблю такие вещи, а вот сама все никак себе не сотворю вышиванку.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я так тихо-тихо скажу - у меня та же ситуация.....

      Спасибочки!

      Видалити